Regulamin promocji – WZÓR

Niniejszy dokument ma charakter wyłącznie poglądowy. Autor nie odpowiada za jego aktualność i zgodność z przepisami prawa, ani jakiekolwiek konsekwencje jego użycia, chyba że wykorzystanie dokumentu nastąpi za wyraźną zgodą Autora.

Użytkowniku! Pamiętaj! Użycie wzoru lub wykorzystanie cudzego regulaminu w jakimkolwiek stopniu nie zapewnia Ci bezpieczeństwa prawnego! Do stworzenia prawidłowego regulaminu niezbędna jest świadomość możliwych zagrożeń i wiedza, jak im zapobiegać. Nie wierzysz? Przeczytaj „Promocja krok po kroku”

 
 

REGULAMIN SPRZEDAŻY PREMIOWEJ ?NAGRODY GWARANTOWANE?

(dalej ?Regulamin?)

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem promocji w formie sprzedaży premiowej o nazwie ?Nagrody gwarantowane?, zwanej dalej ?Promocją?, jest Klient sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Warszawskiej 99, NIP: 987-654-32-10. zwana dalej „Organizatorem”.
  2. Celem Promocji jest promocja napojów gazowanych marki „Słodka Imprezka” w opakowaniach typu PET o pojemności 1,5 L (dalej: ?Produkty Promocyjne?), oferowanych dostępnych w prowadzonych przez Organizatora punktach sprzedaży detalicznej „Żuczek” na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (dalej: „Punkty Sprzedaży”)
  3. Czas trwania Promocji obejmuje okres od 10 stycznia 2015 roku do 20 lutego 2015, z zastrzeżeniem postanowień §3 ust. 8 Regulaminu
  4. Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 i c.
  5. Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 §2 NAGRODY

  1. W Promocji zostanie przyznanych łącznie 10.000 nagród (dalej: „Pula Nagród) w postaci imprezowego breloka przedstawionego w załączniku nr 1 do regulaminu, o wartości jednostkowej 5 złotych brutto (dalej: „Nagrody”).
  2. Pula Nagród zostanie podzielona na poszczególne Punkty Sprzedaży – do każdego Punktu Sprzedaży zostanie przekazane po 250 Nagród.

 §3 WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI

  1. Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla zamieszkałych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osób fizycznych, nabywających Produkty Promocyjne jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
  2. Z udziału w Promocji wyłączeni są pracownicy Organizatora.
  3. Udział w Promocji i podanie związanych z udziałem danych jest dobrowolne.
  4. W celu wzięcia udziału w Promocji oraz uzyskania Nagrody Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji:
    1. zakupić w Punkcie Sprzedaży minimum 6 Produktów Promocyjnych,
    2. okazać Produkty Promocyjne oraz paragon fiskalny świadczący o ich zakupie Punkcie Sprzedaży – w punkcie obsługi klienta znajdującym się w Punkcie Sprzedaży.
    3. zezwolić osobie pracującej w punkcie obsługi klienta na dokonanie stosownej adnotacji na paragonie fiskalnym, uniemożliwiającej ponowne wykorzystanie paragonu fiskalnego w ramach Promocji,
    4. odebrać Nagrodę w punkcie obsługi klienta, w którym Uczestnik dokonał zakupu Produktów Promocyjnych.
  5. Wykonanie czynności wymienionych w ust. 4 stanowić będzie zgłoszenie Uczestnika do Promocji (dalej ?Zgłoszenie?).
  6. Uczestnik może dokonać wielu Zgłoszeń i otrzymać odpowiadającą ich liczbie ilość Nagród, przy czym na każde zgłoszenie musi przypadać odrębny paragon potwierdzający zakup minimum 6 Produktów Promocyjnych w Punkcie Sprzedaży w czasie trwania Promocji.
  7. Wydawanie Nagród w punktach obsługi klienta odbywać się będzie we wszystkie dni czasu Trwania Promocji w godzinach 10:00-20:00.
  8. Nagroda zostanie wydana Uczestnikowi bezpośrednio po stwierdzeniu przez pracownika punktu obsługi klienta, iż Uczestnik dokonał prawidłowego Zgłoszenia do Promocji.
  9. Nagrody będą przyznawane aż do wyczerpania się Puli Nagród przypadającej na określony Punkt Sprzedaży. W przypadku, gdy liczba Zgłoszeń przekroczy Pulę Nagród, o prawie do Magrody decydować będzie pierwszeństwo w dokonaniu Zgłoszenia.
  10. Punkt Sprzedaży, w którym Pula Nagród zostanie wyczerpana, zostaje wyłączony z Promocji.
  11. W przypadku wyczerpania się Puli Nagród we wszystkich Punktach Sprzedaży, Promocja ulega automatycznemu zakończeniu.
  12. Informacja o wyczerpaniu puli Nagród w danym Punkcie Sprzedaży będzie dostępna w znajdującym się w nim punkcie obsługi klienta.

 §4 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w punktach obsługi klienta znajdujących się w Punktach Sprzedaży.
  2. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
  3. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
  4. Uczestnik zostanie o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w j reklamacji, wysłanym w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
  5. Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.

  §5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin dostępny jest w punktach obsługi klienta Punktów Sprzedaży, w których wydawane są nagrody w Promocji.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.

Ostatnio na blogu

Podatek od nagród w konkursach internetowych. Kto ma rację?

15/03/2015|Możliwość komentowania Podatek od nagród w konkursach internetowych. Kto ma rację? została wyłączona

Konkursy przeprowadzane w sieci Internet stały się niewątpliwie jednym z filarów współczesnych działań marketingowych. Wynika to nie tylko z wciąż rosnącej popularności tego medium i jego stale rozwijających się możliwości technicznych, lecz ma swoją przyczynę

Promocje dla przedsiębiorców – kto odprowadza podatek?

21/10/2014|Możliwość komentowania Promocje dla przedsiębiorców – kto odprowadza podatek? została wyłączona

Organizujesz loterię, konkurs czy sprzedaż premiową skierowaną dla przedsiębiorców i zakładasz, że o podatki nie musisz się martwić, ponieważ laureaci powinni je zakwalifikować jako przychód z działalności i sami odprowadzić podatek? Nic bardziej mylnego! Przez

Ochrona Danych Osobowych – Organizator czyli Administrator?

21/10/2014|Możliwość komentowania Ochrona Danych Osobowych – Organizator czyli Administrator? została wyłączona

W przypadku, gdy firma decyduje się na promowanie własnych produktów lub usług poprzez samodzielną organizację konkursu, loterii czy sprzedaży premiowej sytuacja jest jednoznaczna - zarówno organizatorem jak i administratorem danych osobowych uczestników promocji będzie ten