Regulamin konkursu – WZÓR

Niniejszy dokument ma charakter wyłącznie poglądowy. Autor nie odpowiada za jego aktualność i zgodność z przepisami prawa, ani jakiekolwiek konsekwencje jego użycia, chyba że wykorzystanie dokumentu nastąpi za wyraźną zgodą Autora.

Użytkowniku! Pamiętaj! Użycie wzoru lub wykorzystanie cudzego regulaminu w jakimkolwiek stopniu nie zapewnia Ci bezpieczeństwa prawnego! Do stworzenia prawidłowego regulaminu niezbędna jest świadomość możliwych zagrożeń i wiedza, jak im zapobiegać. Nie wierzysz? Przeczytaj „Promocja krok po kroku”

 

REGULAMIN KONKURSU ?Konkurs internetowy?

(dalej: ?Regulamin?)

§ 1 [POSTANOWIENIA OGÓLNE]

  1. Organizatorem konkursu ?Konkurs internetowy? (dalej: Konkurs?) jest KLIENT sp. z o.o. z siedziba? w Warszawie, przy ul. Warszawskiej 99, NIP: 987-654-32-10, zwana dalej „Organizatorem”.
  2. Niektóre czynności związane z przeprowadzeniem wykonuje w imieniu i na rzecz Organizatora AGENCJA REKLAMOWA sp. z o.o. siedzibą w Warszawie, przy ul. Krakowskiej 88, NIP: 012-34-56-789, zwana dalej ?Koordynatorem?.
  3. Konkurs organizowany jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  4. Organizator jest przyrzekającym Nagrodę w rozumieniu art. 919 i 921 k.c.
  5. Celem Konkursu jest promocja produktów Organizatora marki ?HERBATNIKI SMAKOWITE? (dalej: „Produkty Promocyjne”).
  6. Konkurs trwa od dnia 1 stycznia 2015 r. do dnia 30 stycznia 2015 r. (dalej: „Okres Trwania Konkursu”).

 §2 [UCZESTNICY KONKURSU]

  1. W Konkursie moga? brac? udział wszystkie osoby fizyczne działaja?ce jako konsumenci, które sa? osobami pełnoletnimi lub sa? osobami powyz?ej 13 roku z?ycia a poniz?ej 18 roku z?ycia, posiadaja?cymi ograniczona? zdolnos?c? do czynnos?ci prawnych, oraz posiadaja?cymi zgode? przedstawiciela ustawowego na udział w
  2. Uczestnikami Konkursu nie moga? byc? pracownicy i przedstawiciele Organizatora ani Koordynatora. W przypadku, gdy Organizator stwierdzi, że w rywalizacji konkursowej brała udział osoba niespełniająca warunków uczestnictwa, zostanie ona wykluczona z Konkursu oraz pozbawiona ewentualnej nagrody w Konkursie.
  3. Udział w Konkursie jest całkowicie dobrowolny oraz darmowy.
  4. Aby wziąć udział w Konkursie, Uczestnik powinien:
    1. dokonać zakupu co najmniej jednego Produktu Promocyjnego w dowolnym punkcie sprzedaży na terytorium RP w Okresie Trwania Konkursu oraz zachować dowód zakupu Produktu Promocyjnego w postaci paragonu lub faktury,
    2. zarejestrować się w Okresie Trwania Konkursu na stronie internetowej www.smaczneherbatniki.pl (dalej: „Strona Konkursowa”) wypełniając formularz zgłoszeniowy (dalej: ?Formularz?), w którym należy podać: kontaktowy adres email oraz wymyślone przez Uczestnika: login i hasło oraz wyrazić zgodę na postanowienia niniejszego regulaminu i zgodę na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z formułą zawartą w Formularzu)
    3. zamieścić w Okresie Trwania Konkursu na Stronie Konkursu pracę konkursową w postaci projektu maskotki promującej Produkt Promocyjny, nazwaną wybranym przez Uczestnika imieniem (dalej: ?Praca Konkursowa?)
  5. Zamieszczenie Pracy Konkursowej na Stronie Konkursowej zwane będzie w dalszej części Regulaminu ?Zgłoszeniem?.
  6. Stworzony przez Uczestnika projekt maskotki i wymyślone imię maskotki:
    1. nie może zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych lub treści sprzecznych z prawem;
    2. nie może zawierać treści reklamowych dotyczących jakichkolwiek podmiotów, z wyłączeniem treści reklamowych dotyczących Produktu Promocyjnego,
    3. nie może naruszać praw osób trzecich, w tym w szczególności: dóbr osobistych i praw autorskich oraz prawa do ochrony wizerunku.
    4. w przypadku wykrycia naruszenia któregokolwiek z powyższych postanowień, Uczestnik zostanie wykluczony z Konkursu i utraci ewentualne prawo do nagrody w Konkursie.
  7. Każdy z Uczestników ma prawo zgłosić do Konkursu dowolną liczbę Prac Konkursowych pod warunkiem, że każda z nich spełniać będzie wymagania wskazane w §2 ust. 6 Regulaminu.
  8. Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o dokonaniu Zgłoszenia, należy przez to rozumieć wpływ Zgłoszenia na serwer systemu teleinformatycznego Strony Konkursowej.

 §3 [NAGRODY]

  1. W Konkursie przyznanych zostanie 21 naste?puja?cych nagród (dalej: ?Nagrody?):
    1. 1 voucher do wykorzystania w biurze podróży „Super Wycieczki”, posiadający datę ważności do dnia 1.01.2016, którego zasady realizacji opisane zostały na stronie internetowej superwycieczki24.pl, o wartości 5.000 złotych brutto (dalej: „Nagroda Główna”)
    2. 20 tabletów marki TABLET, model 1.0.1. (specyfikacja dostępna na stronie internetowej www. supertablety24.pl) o wartości jednostkowej 1999 złotych brutto (dalej: „Nagrody Dodatkowe”).
  2. Laureaci Konkursu nie mają prawa do wymiany Nagrody na nagrodę innego rodzaju, ani żądania wypłacenia ekwiwalentu pieniężnego Nagrody.
  3. Laureat Konkursu nie ma prawa do przeniesienia prawa do Nagrody na osoby trzecie.
  4. Jednemu Uczestnikowi może zostać przyznana nie więcej niż jedna Nagroda.
  5. Organizator przyzna dodatkowe nagrodę pieniężną na pokrycie podatku od nagród w wysokości 556 złotych (dla laureata Nagrody Głównej) oraz 222 złotych (dla każdego laureata Nagrody Dodatkowej).
  6. Organizator pobierze od każdego laureata dodatkową nagrodę pieniężną na poczet zryczałtowanego podatku od nagród w konkursach, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy ?o podatku dochodowym od osób fizycznych? z dnia 26 lipca 1991 r., który zostanie odprowadzony przez Organizatora do właściwego Urzędu Skarbowego.

 §4 [PRZEBIEG KONKURSU]

  1. Umieszczone przez Uczestników Prace Konkursowe będą brały udział w głosowaniu internautów odwiedzających Stronę Promocyjną w Czasie Trwania Konkursu.
  2. Każdy z internautów będzie mógł zagłosować maksymalnie na 3 Prace Konkursowe podczas jednej wizyty na Stronie Konkursu.
  3. Każdy internauta może zagłosować na każdą Pracę Konkursową tylko raz w Okresie Trwania Konkursu (decyduje w szczególności: zbieżność adresów IP, zawartości plików Cookies oraz innych danych i parametrów komputerów, z których oddaje się głos w Konkursie).
  4. Na podstawie głosowania internautów zostanie wyłonionych 21 zwycięskich Prac Konkursowych.
  5. Uczestnikowi, którego Praca Konkursowa zdobędzie największą ilość głosów, przysługiwać będzie Nagroda Główna.
  6. Uczestnikom, których Prace Konkursowe zajmą w głosowaniu miejsca od 2 do 21 przysługiwać będzie po jednej Nagrodzie Dodatkowej.
  7. W przypadku, gdy okaże się, że wśród nagrodzonych Prac Konkursowych znajduje się kilka Prac Konkursowych jednego Uczestnika, przy przyznawaniu Nagród zostanie uwzględniona wyłącznie jedna z nich, która uzyskała największą ilość głosów.
  8. Wszyscy Uczestnicy, którym przysługuje Nagroda (dalej: ?Laureaci?), zostaną powiadomieni o wygranej do dnia 5 lutego 2015 za pomocą stosownej wiadomości email wysłanej na adres Laureata wskazany w Formularzu.
  9. Laureat jest zobowiązany do wysłania w terminie do dnia 19 lutego 2015 r. na adres konkurs@heratniki.pl (z adresu, na który nadeszło powiadomienie o wygranej), wiadomości email zawierającej:
    1. dane osobowe Laureata w postaci: imienia, nazwiska, adresu do wysyłki nagrody,
    2. skanu/zdjęcia dowodu zakupu (paragonu fiskalnego lub faktury) potwierdzającego zakup Produktu Promocyjnego w punkcie sprzedaży na terytorium RP w Okresie Trwania Konkursu.
  10. W przypadku nieotrzymania od Laureata do dnia 20 lutego 2015 r. wiadomości email, o której mowa w ust. 9 powyżej, Uczestnik ten traci prawo do Nagrody.
  11. Nagrody zostaną wysłane Laureatom do dnia 1 marca 2015 w formie przesyłki kurierskiej na adres podany w nadesłanej wiadomości email.
  12. W przypadku, gdy przesyłka z Nagrodą powróci do Organizatora jako nieodebrana przez Uczestnika (pomimo dwukrotnego awizowania), Uczestnik traci prawo do Nagrody.
  13. Nagrody, które nie zostaną przyznane ze względu na wystąpienie sytuacji określonych w ust. 7, 10 lub12 powyżej, zostaną przyznane Uczestnikom, których Prace Konkursowe zajęły kolejne miejsca w głosowaniu Internautów (dalej: Laureaci Rezerwowi).
  14. Ewentualne powiadomienie Laureatów Rezerwowych o wygranej nastąpi do dnia 20 marca 2015 r. Laureat rezerwowy jest zobowiązany do przesłania wiadomości email, o której mowa w ust. 9 powyżej w terminie do dnia 1 kwietnia 2014, a wysłanie przysługującej mu Nagrody nastąpi do dnia 14 kwietnia 2014 r.
  15. Nagrody, które nie zostaną wydane Laureatom Rezerwowym (ze względu na wystąpienie sytuacji określonych w ust7, 10 lub 12 powyżej) przepadają na rzecz Organizatora.
  16. Lista Laureatów (zawierająca imiona oraz nazwy miejscowości zamieszkania Laureatów) zostanie opublikowana w terminie od dnia 24 kwietnia 2015 r. na Stronie Promocyjnej.

  §5 [REKLAMACJE]

  1. Reklamacje co do przebiegu Konkursu mogą być zgłaszane pisemnie na adres Koordynatora: AGENCJA REKLAMOWA sp. z o.o. siedzibą w Warszawie, przy ul. Krakowskiej 88.
  2. Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom Konkursu.
  3. Pisemna reklamacja powinna być wysłana z dopiskiem ?Konkurs? oraz zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
  4. W celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowym przebiegiem Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową w składzie: jeden przedstawiciel Organizatora oraz dwóch przedstawicieli Koordynatora (dalej: ?Komisja?).
  5. Reklamacje rozpatrywane są przez Komisję w terminie 14 dni od dnia doręczenia Koordynatorowi.
  6. Uczestnik o decyzji Komisji zostanie powiadomiony listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
  7. Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.

  §6 [PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH]

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest KLIENT sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Warszawskiej 99.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych przedmiotowo z Konkursem, tj. w celach związanych z organizacją i przeprowadzeniem Konkursu, w celu zamieszczenia listy laureatów Konkursu na Stronie Konkursowych oraz w celu sprawozdawczości księgowej i finansowej, zgodnie z odrębnymi przepisami.
  3. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do danych i ich poprawiania oraz żądania usunięcia. Administrator informuje, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla uzyskania Nagród oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.
  4. Dane Uczestników Konkursu będą przetwarzane zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883 ze zm.).

 §7 [PRAWA AUTORSKIE]

  1. Uczestnik Konkursu, w momencie wydania Nagrody w Konkursie przenosi autorskie prawa majątkowe do przesłanej Pracy Konkursowej oraz prawa do rozpowszechniania opracowań tej Pracy Konkursowej, obejmujące, bez ograniczeń terytorialnych i czasowych, następujące pola eksploatacji: utrwalanie, zwielokrotnianie dowolną techniką (w tym techniką cyfrową i drukowaną), wprowadzanie do obrotu, wprowadzanie do pamięci komputera, publiczne wykonanie albo publiczne odtwarzanie, wystawianie, wyświetlanie, najem, dzierżawę, nadanie za pomocą wizji lub fonii przewodowej albo bezprzewodowej przez stacje naziemną, nadanie za pośrednictwem satelity, równoczesne i integralne nadanie utworu nadawanego przez inną organizację radiową lub telewizyjną, publikacja i dystrybucja poprzez Internet.
  2. Każdy Uczestnik, wraz z dokonaniem Zgłoszenia, upoważnia Organizatora – z prawem udzielania dalszych upoważnień – do wykorzystania wszelkich Prac Konkursowych Uczestnika, w szczególności do wprowadzania ich do pamięci komputera lub innego urządzenia, przetwarzania oraz ich publikacji i rozpowszechniania w związku z Konkursem w okresie jego trwania i w ciągu roku po jego zakończeniu.

  §8 [POZOSTAŁE POSTANOWIENIA]

    1. Organizator upoważnia Komisję nadzorującą prawidłowy przebieg Konkursu, do podejmowania decyzji w sprawie:
      1. wykluczania Uczestników Konkursu, oraz
      2. usuwania Prac Konkursowych Uczestników, oraz
      3. anulowania części lub całości głosów uzyskanych przez Prace Konkursowe,

Jeżeli decyzje te będą niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu Konkursu oraz wyłonienia najlepszych Prac Konkursowych. Na powyżej wymienione decyzje Komisji Uczestnikowi przysługuje reklamacja na zasadach opisanych w §5 Regulaminu.

  1. Decyzje Komisji, o których mowa w ust. 1 mogą zapaść w sytuacji:
    1. naruszenia przez Uczestnika postanowień §2 ust. 6 Regulaminu,
    2. wpływania na wynik głosowania internautów za pomocą specjalnych urządzeń i programów umożliwiających głosowanie automatyczne
  2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny, jeżeli nie będzie miało to wpływu na prawa nabyte Uczestników.
  3. W trakcie trwania Konkursu treść Regulaminu Konkursu będzie dostępna do wglądu w siedzibie Organizatora oraz na Stronie Konkursowej.

Ostatnio na blogu

Podatek od nagród w konkursach internetowych. Kto ma rację?

15/03/2015|Możliwość komentowania Podatek od nagród w konkursach internetowych. Kto ma rację? została wyłączona

Konkursy przeprowadzane w sieci Internet stały się niewątpliwie jednym z filarów współczesnych działań marketingowych. Wynika to nie tylko z wciąż rosnącej popularności tego medium i jego stale rozwijających się możliwości technicznych, lecz ma swoją przyczynę

Promocje dla przedsiębiorców – kto odprowadza podatek?

21/10/2014|Możliwość komentowania Promocje dla przedsiębiorców – kto odprowadza podatek? została wyłączona

Organizujesz loterię, konkurs czy sprzedaż premiową skierowaną dla przedsiębiorców i zakładasz, że o podatki nie musisz się martwić, ponieważ laureaci powinni je zakwalifikować jako przychód z działalności i sami odprowadzić podatek? Nic bardziej mylnego! Przez

Ochrona Danych Osobowych – Organizator czyli Administrator?

21/10/2014|Możliwość komentowania Ochrona Danych Osobowych – Organizator czyli Administrator? została wyłączona

W przypadku, gdy firma decyduje się na promowanie własnych produktów lub usług poprzez samodzielną organizację konkursu, loterii czy sprzedaży premiowej sytuacja jest jednoznaczna - zarówno organizatorem jak i administratorem danych osobowych uczestników promocji będzie ten